پردیس شهید مدرس سنندج

اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد مقاومتی 

اولین کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد مقاومتی در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۷ توسط موسسه آموزش عالی امینی بهنمیر و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و شما می توانید با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.


حوزه های تحت پوشش: اقتصاد خرد ، اقتصاد کلان ، حسابداری ، مدیریت (عمومی)
برگزار کننده: موسسه آموزش عالی امینی بهنمیر
سایر برگزار کنندگان: تحت حمایت سیویلیکا 
شهر برگزاری: تهران

اولین کنفرانس بین المللی رویکرد های نوین در مدیریت کسب و کار و حسابداری

با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی

با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی
با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی
با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی

 

محورهای کنفرانس:

ـ مدیریت کسب و کار بازرگانی

بازرگانی
بازرگانی
بازرگانی
با رویکرد ارزش آفرین:

مدیریت راهبردی ،استراتژی های کسب و کار ،استراتژی های بازاریابی و برنامه ریزی،تحقیقات بازار،مدیریت ارتباط با مشتریان ،مدیریت ارتباطات،مسئولیت اجتماعی ، کار آفرینی و نو آوری و ......

_مدیریت تبلیغات اسلامی ـ مدیریت برند  و برندگذاری اسلامی فرصت ها و چالشهای پیش رو

فرصت ها و چالشهای پیش رو

ـ مدیریت کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی :

نقش سیاست گذاری عمومی و مالیه عمومی در بهبود کسب و کار اسلامی ، بررسی تطبیق روند و نرخ تورم و توسعه کسب و کار ،اقتصاد  مقاومتی ،خصوصی سازی و تو سعه کسب و کار ، اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار ،تأثیر فرهنگ عمومی در تو سعه کسب و کار ، خودباوری وتو سعه کسب و کار.......

ـ مدیریت کسب و کار بازرگانی

بازرگانی
بازرگانی
بازرگانی
و بازاریابی بین الملل:

استراتژی های بازاریابی بین المللی ،مدیریت کسب و کار جهانی،استراتژی های ورود به بازار های بین المللی،تحقیقات بازاریابی بین المللی،برند گذاری بین المللی،برند ملی و ارزش آفرینی، چند ملیتی ها و نفوذ فرهنگی و ....

ـ مدیریت برند و تبلیغات :

ارزش ویژه برند و تبلیغات ، رفتار مصرف کننده ، کانالهای توزیع و تبلیغات اینترنتی ، مدیریت برند و فضای مجازی ،حسابرسی ارزشی ویژه برند و ......

اخلاق و احکام کسب و کار و مسولیت اجتماعی :

اخلاق حرفه ای – اقتصاداسلامی – مبانی فقهی و حقوق کسب و کار اسلامی- شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان و کسب و کار – پیامدهای مشکلات اخلاقی در کسب و کارها – مسوولیت اجتماعی نسبت به کارکنان - مسوولیت اجتماعی نسبت به جامعه و .......

کارآفرینی

کارآفرینی – خلاقیت و نوآوری – کارآفرینی سازمانی – مدیریت کسب و کار جدید – مدیریت بنگاه های کوچک و متوسط – راهکارهای توسعه فرهنگ نوآوری در سازمانها – موانع توسعه خلاقیت فردی و سازمانی ، چالشهای موجود در توسعه سازمان های نوآور و کارآفرین

 

مدیریت کیفیت بهره وری  و مهندسی مجدد کسب و کارها

مدیریت کیفیت فراگیر مفاهیم و ابزارها و کاربردها

مفاهیم و ابزارها و کاربردها
-  تعالی سازمانی مدیریت عملکرد -  روش های حل مساله - شش سیگما - مدیریت  تغییر، مدیریت تحول - مدیریت تحول استراتژیک و ..........

مدیریت دانش و IT

مدیریت دانش و IT  -  روش شناسی سیستم های اطلاعاتی -  مدیریت سیستم های اطلاعاتی - تجارت الکترونیک و IT  - مدل های کسب و کار الکترونیکی - مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک -  مدیریت زنجیره تامین الکترونیک - هوشمندی کسب و کار و ....

مدیریت استراتژیک و رقابت

برنامه ریزی استراتژیک ، مدیریت استراتژیک ، تحلیل رقابتی ، پیمان های استراتژیک ، شیوه های مدیریت شرکتهای هولدینگ،پیاده سازی استراتژی و موانع موفقیت آن ، نقش رهبری و ساختار سازمانی در موفقیت سازمانی و .....

مدیریت کسب و کار – حسابداری و ارزش افزوده

حاکمیت شرکتی و عملکرد حسابرسی –  تئوری های حسابداری و چارچوب نظری – حسابداری مدیریت و سیستم های کنترلی – نقش حسابداری در توسعه بازار سرمایه – کاربرد روشهای هزینه یابی در حسابداری مدیریت و ارزش افزوده و................

حسابداری و حسابرسی بازاریابی و کسب و کار:

مباحث نوین در حسابرسی و حسابداری – استاندارد های حسابداری و حسابرسی – حسابرسی بازاریابی – نقش حسابداری در تحقق اهداف ، حسابداری محیط زیست ، حسابداری اوراق قرضه اسلامی (مسکوک) ، حسابداری منابع انسانی و غیره..................

حسابداری و نقش آن در ارتقاء عملکرد کسب و کار

نقش حسابداران و مدیران مالی در ارتقاء عملکرد سازمان – نقش حسابداری و مدیریت مالی در توسعه اقتصادی – نقش حسابداری و مدیریت مالی در توسعه اقتصادی – نقش مدیران مالی در توسعه و پیشرفت کسب و کار ،حسابداری بین المللی IFRS

IFRS
– برنامه ریزی استراتژیک مالی – حسابداری استراتژیکی – مدیریت سرمایه گذاری – بررسی ابزارهای مدیریت سود در شرگت های ایرانی و ....

 

با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی

با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی
با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی
با تاکید بر ارزش آفرینی و اقتصاد  مقاومتی

 

محورهای کنفرانس:

*  مدیریت کسب و کار بازرگانی

بازرگانی
بازرگانی
بازرگانی
با رویکردی ارزش آفرین و کاربردی در حوزه های مدیریت تبلیغات اسلامی – مدیریت برند اسلامی بایدها – نبایدها – فرصت ها و چالشهای پیش رو
بایدها – نبایدها – فرصت ها و چالشهای پیش رو

* مدیریت کسب وکار بازرگانی

بازرگانی
بازرگانی
بازرگانی
و بازاریابی داخلی و مدیریت دانش  

* مدیریت کسب و کار با رویکرد اقتصاد مقاومتی

* مدیریت کسب و کار – مالی و ارزش آفرینی در کسب و کارها

* مدیر یت کسب و کار و بازار یابی بین المللی – برند ملی و ارزش آفرینی

* مدیریت برند و تبلیغات و ارزش ویژه برند

* مدیریت کسب و کار – حسابداری و ارزش افزوده

* حسابداری و حسابرسی، بازاریابی و کسب و کار

* حسابرسی ارزش ویژه برند

* بازاریابی و حسابداری چالشهای پیش رو

* حسابداری و نقش آن در ارتقاء عملکرد کسب وکار

* حسابداری بین المللی (   IFRS )